Campanii
Analiză

Ce s-a făcut?
Audit privind imaginea actuală a organizaÅ£iei în rândul publicului Å£intă
  • identificarea categoriilor de public Å£intă
  • evaluarea mesajelor transmise pe categorii de public Å£intă
  • evaluarea canalelor de transmitere a mesajului
  • măsurarea notorietăţii actuale a organizaÅ£iei în rândul publicului
  • măsurarea afinităţii actuale a publicului faţă de organizaÅ£ie
Cum stăm?
Analiza organizaţiei şi a mediului extern
  • analiză SWOT privind imaginea organizaÅ£iei
  • analiza afinităţii publicului la domeniul de activitate al organizaÅ£iei
  • analiza canalelor de comunicare către publicul Å£intă
  • analiza concurenÅ£ilor ÅŸi a comunicării acestora
Ce urmărim?
Stabilirea indicatorilor de rezultat
  • creÅŸterea notorietăţii
  • creÅŸterea afinităţii
  • atingerea de grupuri Å£intă noi