Campanii Planificare ÅŸi implementare
Cui comunicăm? Determinarea publicului ţintă
- stabilirea categoriilor de public Å£intă, în funcÅ£ie de indicatorii de rezultat
- stabilirea priorităţilor în abordarea categoriilor de public Å£intă, în funcÅ£ie de beneficiile aÅŸteptate
Ce comunicăm? Elaborarea mesajelor organizaţiei
- elaborarea mesajelor cheie, pe categorii de public Å£intă, în funcÅ£ie de studiile de afinitate ÅŸi de analiza concurenÅ£ei
- elaborarea de mesaje suport pentru mesajele cheie
- evaluări privind ce mesaje NU trebuie transmise
- testarea mesajelor cheie pe focus-grupuri
Ce resurse alocăm? Analiza resurselor
- cât merită să investim pentru a obÅ£ine rezultatele previzionate?
- resurse umane disponibile
- resurse financiare disponibile
- resurse care pot fi atrase
- parteneriate strategice
- analiza riscurilor privind continuitatea resurselor în timp
- impactul fluctuaţiilor resurselor asupra indicatorilor de rezultat
Cum comunicăm? Stabilirea canalelor de comunicare
- canalele optime pe categorii de public ţintă
- varianta minimă, sub care comunicarea nu are sens
- mass-media vs. marketing direct
- metodologie de obţinere a feed-back-ului
- canale principale ÅŸi canale suport
- corelarea planului de comunicare cu resursele alocate
Planificare Elaborarea planului de lucru
- stabilirea acţiunilor
- stabilirea derulării în timp
- stabilirea persoanelor implicate şi a responsabilităţilor
- stabilirea de puncte de control (milestones)
- stabilirea bugetului
Scenarii de risc Analiza riscului
- identificarea posibilelor riscuri la care se expune organizaÅ£ia în derularea acÅ£iunior
- scenarii de diminuare a riscurilor
- scenarii de reacţie la posibile atacuri
- constituirea celulei de criză şi a procedurilor de gestionare a crizei
Monitorizare Monitorizarea rezultatelor acţiunilor
- monitorizarea respectării planului de lucru
- monitorizarea distribuÅ£iei mesajului în cadrul publicului Å£intă
- monitorizarea impactului mesajului - percepţiei publicului ţintă
- monitorizarea reacţiilor concurenţilor
- monitorizarea indicatorilor de rezultat
Ajustare Ajustarea planului de acţiuni ca urmare a monitorizării
- analiză ÅŸi măsuri în cazul nerespectării planului de lucru
- ajustarea mesajelor, dacă este cazul
- ajustarea canalelor de comunicare, dacă este cazul
- replanificarea bugetului între activităţi pe criteriul rentabilităţii
- diminuarea/mărirea bugetului în funcÅ£ie de indicatorii de rezultat
|
|