Campanii
Planificare ÅŸi implementare

Cui comunicăm?
Determinarea publicului ţintă
  • stabilirea categoriilor de public Å£intă, în funcÅ£ie de indicatorii de rezultat
  • stabilirea priorităţilor în abordarea categoriilor de public Å£intă, în funcÅ£ie de beneficiile aÅŸteptate
Ce comunicăm?
Elaborarea mesajelor organizaţiei
  • elaborarea mesajelor cheie, pe categorii de public Å£intă, în funcÅ£ie de studiile de afinitate ÅŸi de analiza concurenÅ£ei
  • elaborarea de mesaje suport pentru mesajele cheie
  • evaluări privind ce mesaje NU trebuie transmise
  • testarea mesajelor cheie pe focus-grupuri
Ce resurse alocăm?
Analiza resurselor
  • cât merită să investim pentru a obÅ£ine rezultatele previzionate?
  • resurse umane disponibile
  • resurse financiare disponibile
  • resurse care pot fi atrase
  • parteneriate strategice
  • analiza riscurilor privind continuitatea resurselor în timp
  • impactul fluctuaÅ£iilor resurselor asupra indicatorilor de rezultat
Cum comunicăm?
Stabilirea canalelor de comunicare
  • canalele optime pe categorii de public Å£intă
  • varianta minimă, sub care comunicarea nu are sens
  • mass-media vs. marketing direct
  • metodologie de obÅ£inere a feed-back-ului
  • canale principale ÅŸi canale suport
  • corelarea planului de comunicare cu resursele alocate
 
Planificare
Elaborarea planului de lucru
  • stabilirea acÅ£iunilor
  • stabilirea derulării în timp
  • stabilirea persoanelor implicate ÅŸi a responsabilităţilor
  • stabilirea de puncte de control (milestones)
  • stabilirea bugetului
Scenarii de risc
Analiza riscului
  • identificarea posibilelor riscuri la care se expune organizaÅ£ia în derularea acÅ£iunior
  • scenarii de diminuare a riscurilor
  • scenarii de reacÅ£ie la posibile atacuri
  • constituirea celulei de criză ÅŸi a procedurilor de gestionare a crizei
Monitorizare
Monitorizarea rezultatelor acţiunilor
  • monitorizarea respectării planului de lucru
  • monitorizarea distribuÅ£iei mesajului în cadrul publicului Å£intă
  • monitorizarea impactului mesajului - percepÅ£iei publicului Å£intă
  • monitorizarea reacÅ£iilor concurenÅ£ilor
  • monitorizarea indicatorilor de rezultat
Ajustare
Ajustarea planului de acţiuni ca urmare a monitorizării
  • analiză ÅŸi măsuri în cazul nerespectării planului de lucru
  • ajustarea mesajelor, dacă este cazul
  • ajustarea canalelor de comunicare, dacă este cazul
  • replanificarea bugetului între activităţi pe criteriul rentabilităţii
  • diminuarea/mărirea bugetului în funcÅ£ie de indicatorii de rezultat