Servicii punctuale Relaţii cu presa
Întocmirea bazei de date cu ziariÅŸti: baza de date va cuprinde ziariÅŸtii responsabili cu aria problematică pe care instituÅ£ia, organizaÅ£ia, compania o desfăşoară;
Stabilirea de relaÅ£ii bune de colaborare cu reprezentanÅ£ii mass-media: organizarea de mese rotunde cu reprezentanÅ£ii mass-media, intermedierea unor discuÅ£ii private între conducătorii companiei ÅŸi ziariÅŸti, acordarea de interviuri în exclusivitate, apropierea ziariÅŸtilor faţă de subiectul companiei / instituÅ£iei, alimentarea acestora cu informaÅ£ii de interes public;
Pregătirea ÅŸi organizarea conferinÅ£elor de presă: stabilirea temei, transpunera acesteia în mesaj de conferinţă, transmiterea de invitaÅ£ii către reprezentanÅ£ii mass-media, identificarea agendei publice din ziua desfăşurării conferinÅ£ei de presă, estimarea întrebărilor presei ÅŸi a participării acesteia, evaluarea apariÅ£iilor în presă a evenimentului mediatic ÅŸi a impactului mass-media;
Asigurarea unei bune participări a presei la comunicările publice generate de organizaÅ£ie:conceperea unui mesaj interesant pentru mass-media, lansarea acestuia într-un moment de presă favorabil, cooptarea ziariÅŸtilor în dezbaterea subiectului public, asigurarea ilustraÅ£iei pentru ziariÅŸti;
Estimarea întrebărilor ÅŸi atacurilor reprezentanÅ£ilor presei: redactarea unui material care să conÅ£ină previziuni privind zonele de interes ale presei pe subiectul conferinÅ£ei, alte subiecte ale companiei care încă suscită interesul mass-media;
Evaluarea conferinÅ£elor de presă ÅŸi a impactului public al acestora: analiză cantitativă / calitativă a apariÅ£iilor în presă generate de conferinţă, evaluarea impactului public, ierarhizarea subiectului în cadrul agendei publice din ziua desfăşurării conferinÅ£ei;
Conceperea, redactarea şi transmiterea comunicatelor de presă către reprezentanţii mass-media:mesaje de ultimă oră, anunţuri privind performanţele companiei / instituţiei publice, transcrierea discursurilor publice ale responsabililor companiei / instituţiei publice etc;
Monitorizarea presei ÅŸi sesizarea articolelor care necesită o reacÅ£ie de presă: Monitorizarea de presă: livrarea integrală într-un material compact a apariÅ£iilor de presă ale companiei, persoanei, instituÅ£iei publice, rapoarte cantitative, calitative ale acestor apariÅ£ii, monitorizarea fluxurilor de agenÅ£ii, respectiv canalelor de ÅŸtiri (nişă) în vederea semnalării clientului a oricăror informaÅ£ii de ultimă oră ce pot genera o criză sau perturba activitatea organizaÅ£iei, persoanei publice sau instituÅ£iei;
Stimularea apariÅ£iilor în presă a reprezentanÅ£ilor organizaÅ£iei, instituÅ£iei, persoanei publice:selectarea emisiunilor, dezbaterilor oportune în promovarea activităţii organizaÅ£iei, intermedierea prezenÅ£ei în cadrul dezbaterilor televizate / emisiunilor înregistrate / de profil;
Strategie de comunicare cu presa: Întocmirea strategiei de comunicare cu presa: strategia va cuprinde o serie de reguli ÅŸi principii ale cooperării companiei, persoanei publice cu reprezentanÅ£ii mass-media; Consilierea persoanelor care reprezintă organizaÅ£ia în relaÅ£ia cu presa, în ceea ce priveÅŸte mesajul transmis ÅŸi tehnicile de dialog cu mass-media.
|